blondebimbofjortis

Direktlänk till inlägg 6 juli 2013

Tjaa tja

Av Bimbo Blonde - 6 juli 2013 01:24

Hejhej alla losers och söta nussar som läser det här 

Adda min nya gubbe på msp :*

Heter BlondeBimboFjortis och min förra gubbe som hette StupidBlondeFjortis blev raderad för alltid, FÖR MODERATORERNA ÄR TÖNTAAAR. Iaf här kommer jag kanske lägga ut irf bilder, skriva provocerande inlägg om vad jag tycker och tänker, om mitt liv, om msp saker och ting som händer där, och tjaa thats it bitches, hope you like it :* 

 #fjortis #smink #blond #bimbo #cool #imback #msp #fans #nussar #losers #läsminblogg 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Bimbo Blonde - 1 februari 2014 13:22

   

Av Bimbo Blonde - 13 juli 2013 22:28

Ni små knäppon som tror att det bara är ett spel? Nej nej verkligen inte och jag är heller inte jävla attention whore. Elr tjaa alla fjortisar ses väl som attention seekers men srsly, det här är inget fejkande ba för att få uppmärksamhet på msp xD ha...

Av Bimbo Blonde - 7 juli 2013 15:33


Tjabba nussar och alla andra losers, gjorde en ny artbook igår men glömde visa den hihi typiskt mig :P Ni som kommer ihåg mig från msp förr kommer nog ihåg de här legendariska mottona :) Puss och Kram// eran BimboBlonde  ...

Av Bimbo Blonde - 6 juli 2013 18:16

FRÅGA PÅ SVARAR PÅ ALLT!!!!! :D :D ♥♥   Puss och kram/ eran BimboBlonde  ...

Av Bimbo Blonde - 6 juli 2013 16:39


Heyy heyy min nya nusse Sammie är här nuu  Så söt och det bästa är att hon också sminkar sig! jippie! det finns ju normala människor på msp trotts allt :D Bra jobb Sammie nån har iaf lyssnat på mig :*   ...

Presentation

Ni på msp känner mig som StupidBlondeFjortis men jag är så mycket mer...jag är BlondeBimboFjortis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sminkar du dig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards